Sesongplanlegging og årsmøte 2016

For å kunne planlegge neste sesong på best mulig måte trenger vi en del informasjon fra dere medlemmer.  Håper derfor at alle kan avsette 5 minutter til å lese dette innlegget og fylle ut nødvendig informasjon i dette skjemaet.

Hvorfor trenger vi denne informasjonen?

Studieslutt
Medlemsdatabasen vår har i dag en stor svakhet: Den fanger ikke opp at medlemmer fullfører studiene og slutter i NTNUI (enten ved studieslutt eller etter å ha forlenget NTNUI-medlemskapet med 1 år). Dermed har vi ingen oversikt over reelt antall medlemmer. Vi satser på å rette opp i dette ved å samle inn planlagt studieslutt for alle medlemmer, og oppdatere databasen etterhvert som medlemskapsperioden utløper.

Konkurranser
For å kunne budsjettere utgifter, sørge for at refusjonsutdelingen blir størst mulig og arbeid rundt refusjonssøknader blir minst mulig er det veldig viktig for oss i styret å ha oversikt over hvilke konkurranser medlemmene skal delta i. Medlemmer som fyller ut skjema vil bli prioritert over medlemmer som ikke fyller ut dersom vi ikke får nok støtte fra Hovedstyret til å betale ut full refusjon til alle.

Deltagelse IM Haugesund
I forbindelse med IM Haugesund 16 arrangerer vi felles overnatting for NTNUI ved Haugesund Camping, og har reservert en del hytter. Vi har fremdeles en del ledige plasser, men vi kan ikke reservere disse så mye lengre siden Haugesund Camping begynner å bli utsolgt. I tillegg er vi i styret veldig nysgjerrige på om vi klarer å toppe fjorårsdeltagelse som var på 18 NTNUI’ere.

Mailingliste
I fjor fikk ikke en del medlemmer med seg viktig informasjon, spesielt i forbindelse med refusjonssøking. Blant annet var det flere medlemmer som søkte refusjon etter fristen var gått ut. For å forhindre at dette skjer på ny, skal vi sørge for at all informasjon på nettsiden blir kontinuerlig oppdatert gjennom året,  i tillegg til gjeninnføring av mailinglister og innføring av fast søknadsfrist for refusjon 01. oktober hvert år fremover.

Svømmekurs
Dersom interessen for et svømmekurs er stor nok satser vi på å få arrangert et kurs i løpet av februar.

Årsmøte

NTNUI Triatlon holder årsmøte 17:00 16. februar på B IGB-Ø2 i Berg-bygget på Gløshaugen.  Alle medlemmer av klubben har møte- og stemmerett.

Nestledervervet er til valg. Styret innstiller Kjetil Steinstø som ny nestleder.

Mer informasjon om årsmøte, med saksliste kommer etterhvert i et eget innlegg. Link til kalenderevent: http://org.ntnu.no/ntnuitriatlon/kalender/arsmote/

Benytt kontaktskjema nederst dersom du har innspill til årsmøte eller ønsker å fremme en sak.

Draktbestilling

Alle medlemmer som ønsker å bestille klubbdrakt må stå på bestillingslisten (lenkeog ha betalt for varene innen 31.01.16. Prisene er også oppgitt i bestillingslisten. For å betale overfører du riktig beløp til kontonummer 8601.43.54907, og merker betalingen din med “Draktbestilling, <Navn>”.

Prisoversikt

• * Frakt per person:   15 kr
  • * Trisuit:                   999 kr
    * Sykkeljakke:          899 kr
    * Løpejakke:         1 299 kr
    * Løpebukse:           899 kr

Har du spørsmål angående draktbestilling, ta kontakt med gruppekasserer på triatlon-kasserer@ntnui.no

Oppdatert nettside

Nettsiden har fått seg en solid oppdatering etter jul. Den tekniske delen av oppdateringen er i praksis ferdig, men det ligger fremdeles en del gammelt og utdatert innhold på nettsiden. Utover våren vil vi jobbe med å legge ut oppdatert og forbedret innhold. Dersom du har forslag til forbedringer setter vi stor pris på om du bruker kontaktskjema nederst.

En liten changelog for de som er spesielt interessert:

• Oppdatert programvare
  • Fjernet unødvendig og utdatert programvare
  • Strømlinjeformet brukergrensesnittet
  • Forbedret støtte for media og laget et galleri over alle gamle bilder
  • Innføring av ny mailingliste
  • Lagt til Facebook-feed, slik at all klubbinformasjon er tilgjengelig uten Facebook-bruker
  • Lagt til en kalenderfunksjon med oversikt over treninger, konkurranser og diverse hendelser
  • Forbedret medlemsregister
  • Gitt siden et veldig nødvendig ansiktsløft
  • Tilpasset siden til mobilbruk

Kontakt