Treninger

NB: Det er alltid kalenderen som er gjeldende for fellestreningene.

Merk: tidspunktene her er når økten starter. Dvs at alle skal møte klare til økt 5 min før oppsatt tid.

I en typisk standarduke har vi følgende fellesøkter:

Mandag kl 08.00:

Tretti minutter rolig joggetur etterfulgt av en times basis- og styrketrening. Dette forgår på Sit Gløshaugen eller Sit Portalen, avhengig av ledige rom på treningssentrene. Følg med i Facebook gruppa vår for mer informasjon om sted og treningsprogram for ukens styrke økt: https://www.facebook.com/groups/ntnuitri/

Onsdag kl 19.00:

Felles løpeintervaller med NTNUI Friidrett på Øya (sommer) eller i Ranheimshallen (vinter). Normalt løper vi ca 6-12 x 600-1200m, der opplegget varierer litt fra uke til uke.

Torsdag:

Sommerhalvåret: Felles sykkeløkt med start i rundkjøringen på enden av Ila-parken klokken 17:30. Programmet varierer mellom intervaller og rolig langkjøring. Informasjon om den enkelte økt ligger i kalenderen. Økten varer normalt ca 2 timer.
Vinterhalvåret: Spinningintervaller på SiT Dargvoll klokken 19:45. Typen intervaller varier. Økten varer normalt i litt over en time.

Søndag kl 08.45:

Søndagssvømming hver uke gjennom semesteret. Ca. én gang i måneden arrangerer vi også trippeløkter med svøm, spinning og løp. Du finner oversikt over disse øktene i kalenderen vår. Gratis inngang så lenge du er medlem i NTNUI.

Annet

Det er også mulig å få tilgang til Pirbadet utenom våre fellestreninger. Ta en titt her: https://ntnui.no/triatlon/blimedlem/

Siste om trening