Årsmøte 2022

17. februar 2022 – klokken 18:00

Sted: Gløshaugen (rom kommer senere)

Det er snart klart for årsmøte i NTNUI Fekting for 2022. Her skal vi blant annet velge nytt styre, gå gjennom årsberetning og regnskap for 2021 og vedta budsjett for 2022.

Om du ønsker å sende inn saker på forhånd gjøres dette via dette skjemaet innen 3. februar: https://forms.gle/wTU1tP8qaLKcAkCx7

Det samme gjelder om du vil forhåndsmelde deg til verv i styret. Det gjøres gjennom dette skjemaet: https://forms.gle/TW3XRX6MLJDLCB4y5

MERK: Du kan legge frem saker eller melde deg til verv i styret på selve årsmøtet selv om du ikke har sendt inn på forhånd.

Årsmøtet vil foregå fra klokken 18:00 den 17. februar på Gløshaugen. Romnummer. kommer etterhvert. For å være stemmeberettiget må du være NTNUI-medlem og må dermed kunne fremvise NTNUI-oblat på studentkortet eller bevise NTNUI-medlemskap på andre måter. Hvis du har noen spørsmål angående dette send meg en melding.

Sakspapirer legges ut her, senest 6. februar. Vi håper så mange som mulig har mulighet til å stille på møtet.