- Maksimalt 30 personer per treningsgruppe der det deles inn i to undergrupper på 15 personer.
- Det skal være en navneliste med hvem som skal delta på hver trening, dette kommer gjennom et påmeldingsskjema som alle må bruke. Passer dermed på at det ikke overstiger antall personer på trening.
- Alle som er med på treninger skal være Sit + NTNUI medlemmer og alle skal scanne kortet sitt i resepsjonen ved ankomst.
- Ikke spill pga vanskelig å holde en meters avstand.
- Skal være 1 meters avstand til enhver tid.
- Bare lov med teknikkøvelser.
- Bruk av lånekøller er lov, men skal vaskes etter hver gangs bruk.
- Personen som er trener eller har ansvar for treningen er den eneste som skal ta på ballbagen. Personen skal bruke antibac før og etter han/hun tar på utstyr. Ikke bruk vester eller ta på ballene.
- Alle må bruke antibac før og etter vantet blir satt opp og tatt ned (hvis vantet skal settes opp), det samme gjelder flytting av mål.
- Skal være antibac tilgjengelig til enhver tid under treningen.
- Ved ankomst skal alle gå rett til tildelt treningsområde.
- Det vil være redusert antall toaletter, og de vil bli delt inn i 2 grupper. Kan hende det blir en ordning at NTNUI vasker (f.eks. alle overflater med antibac) etter økter.
- Hvis man er syk, har symptomer på COVID-19, har milde luftveissymptomer, er i karantene eller isolasjon får man ikke møte på treningene.
- Oppfordrer til å bruke alternative framkomstmidler for å komme seg til hallen, ikke buss.
Plan for vaskerutiner:
Etter hver trening:
- Vaske mål og vant med en klut og såpevann.
- Vaske lånekøller
Etter siste trening for dag:
- Vaske ballene med klut og universalspray (evt såpevann og tørke med håndklær). Ser bare behovet for å vaske dem en gang om dagen siden ingen skal ta på ballene i løpet av treningen og det bare er når man rydder inn ballene man tar på dem.